dissabte, 31 de maig de 2014

La travessa dels Protagonista jove i els Atrapallibres

Just aquesta setmana que s'han fet públics els premis organitzats pel CLIJCAT,  Protagonista Jove i Atrapallibres d'enguany, la meva amiga Esther em pregunta quins són els meus favorits per a la selecció de l'any vinent, per al curs 2014-2015.

Bé, fins a l'octubre no es faran públiques les novel·les que optaran als premis, però de moment, les meves lectures juvenils preferides de l'any han estat:

Atrapallibres:
CANAL, Eulàlia. Això és un secret que només sé jo. Il·lustr. Zuzanna Celej. Animallibres, 2014
GAIMAN, Neil. L'al·lucinant, galàctic i piràtic viatge del pare. Il·lustr. Skottie Young. Estrella Polar, 2014
MAAR, Paul. El senyor Bello i l’elixir blau. Viena, 2014
MONTAÑÁ, Rubèn. La nena de l’arbre. Il·lustr. Mercè Lopez. La Galera, 2014
NEL·LO, David. La nova vida del senyor Rutin. Edebé, 2014.


Protagonista jove:
VALENTINE, Jenny. La doble vida de Cassiel Roadnight. Cruïlla, 2014
SUTCLIFFE, William. El mur. Una faula moderna. Fanbooks/ ed. 62, 2014
FARRANT, Natasha. La nova vida de Bluebell Gadsby. La Galera, 2014
CIRICI, David. Zona prohibida. Fanbooks, 2013.
WHYMAN, Matt. Els savage. Fanbooks, 2013
HERNÁNDEZ, Pau Joan. La balada del funicular miner. Cruïlla, 2013

Quina seria la vostra travessa? I quin àlbum creieu que no hauria de faltar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada