diumenge, 5 de gener de 2014

Somnis nadalencs (III)

Es van esgotant les hores i les possibilitats de rebre bonics regals literaris nadalencs.
De moment us he de dir que aquest ha estat el Nadal més difícil, trist i surrealista de la meva vida.

Difícil i trist, perquè el tió de Can Gorchs es va emportar el meu pare, l'Antonio.
Surrealista, perquè el tió de la meva sogra em va cagar això, el producte estrella del "teletienda":


El cert és que només tinc ganes de quedar-me sola al sofà, tapada i llegint, però és evident que el grau d'escalfor que em donava el meu pare no el pot superar la batamanta.
Què hi farem...
Per si encara no heu tirat la carta, us enllaço algunes suggerències nadalenques 2013 que hem fet a la Biblioteca Roca Umbert:
També una selecció de LIJ 2013 del Servei de Biblioteques en la que el BibBotó hem col·laborat.
I puntual com sempre, la selecció literària LIJ 2013 de la Mariona, del CEIP San Miguel i la Biblioteca Municipal  de Tamarite. Mil gràcies


2 comentaris:

  1. Quan estiguis calentona al sofà amb la teva batamanta mirant Harry Potter (et deixo que triïs quina de les vuit), llavors no et semblarà tan surrealista, ja veuràs...

    Una abraçada!

    PS: He deixat als reis una mandarina i un xupito de moscatell en nom teu. Aviam si hi ha sort...

    ResponElimina
  2. Ja m'explicaràs què tal la batamanta, la podries portar al club.
    Una abraçada ben forta, ja saps on sóc, només has de xiular.

    ResponElimina