dijous, 5 de desembre de 2013

Somnis reials (1)

Doncs sí, el Nadal arriba.
I no ho dic perquè ja hagin començat a penjar els llums de nadal, ni perquè hagin fet l'anunci de la loteria o perquè els meus col·laboradors Roc i Llum es passin el dia dient: "Ho vull!!"...

No, i ara!
El Nadal arriba perquè jo, avui, ja m'he despertat tota angoixada pensant quins llibres demanaré als reis.

Pel meu cap ja ballen algunes cobertes que em fan exclamar: "Ho vull!!!"

 











Alguns d'aquests segur que cauran, el què no sé és si podré esperar-me a reis! Verge Maria Santíssima, si encara falten mil anys!

4 comentaris:

  1. L'altre dia vaig estar fullejant el de "llana a dojo" i és súper maco....!

    ResponElimina
  2. Ai que et deixies l'Olivia y las princesas, en sóc molt fan!

    ResponElimina
  3. Eli, algú va dir que voltaves per Montreuil amb una samarreta molt catalana! i jo no et conec...

    Fe, segur que en la segona tanda de cobertes somniades per aquest nadal, no hi faltarà l'Olívia!!!!

    ResponElimina
  4. Jo sí que et vaig veure (sino em confonc). Anaves amb la noia que treballa a Al·lots (sí?) i cert, duia una samarreta catalana perquè el món ho ha de saber, jajajaja! :-)

    ResponElimina