dissabte, 23 de novembre de 2013

Un premi merescut per a María Hergueta...

De tots els premis Junceda que va donar aquesta setmana l'APIC, n'hi ha un que m'ha fet molta il·lusió, perquè és un llibre que em va commoure molt i que guardo com un secret, amagat en un prestatge a casa. És un llibre que em fa gairebé plorar cada cop que l'obro. No sé, se'm desperta aquella mena de pàtina de tristesa estranya que m'agafa a vegades i me'n recordo de la meva infància i de la gent que he tingut a prop al llarg dels anys i dels que ara, pel què sigui, ja no veig...


Vaja, ja veieu que és un àlbum que no deixa indiferent...



Categoria INFANTIL FICCIÓ 
Finalistes: Arianne Faber, per ‘El viaje’, de ‘A buen Paso’
María Hergueta, per ‘Animalario’, de Editorial Oxford University Press
María Hergueta, per ‘Cuando no estás aquí’, de Editorial ‘El jinete azul’
Noemí Villamuza, per ‘Cancionero infantil’, de Zahorí de Ideas / La Galera

Premi María Hergueta,
per ‘Cuando no estás aquí’, de Editorial ‘El jinete azul’


si voleu conèixer la resta de premis entregats per l'APIC...

3 comentaris:

  1. Òndia, quina casualitat, és el llibre que hem escollit per comentar d'aquí quinze dies amb el grup de lectura. A mi també em commou i somric cada cop que un lector de la biblioteca l'agafa i amb els dits comprova si el gargot de la coberta es pot esborrar ;-)

    ResponElimina
  2. Que bé Sara, ja ens explicaràs com va. En Morella també sempre s'indigna que comprés un llibre guixat a la coberta!

    Una cosa Sara, vas enviar-me un dia un correu preguntant per llibreries? El vaig eliminar sense voler i m'he quedat amb el neguit de si erets tu...
    quin cap!

    ResponElimina
  3. Compartim el fet de tenir-lo amagat en un prestatge, el trobo preciós i únic.

    ResponElimina