dissabte, 19 d’octubre de 2013

Més Mckee...

Aquesta setmana he parlat amb els amics Mumin de llibresalreplà sobre un nou llibre de David Mckee.
Hi ha moltes curiositats sobre aquest autor, però només els que em coneixen de fa molt temps saben que he crescut a l'ombra de l'Elmer. Només cal que visiteu la Biblioteca Ca n'Altimira de Cerdanyola, on un Elmer gegant ens va acompanyar sempre.

Us en podria explicar moltes més coses, però bé, de moment heus aquí dues curiositats més sobre aquest autor:

1. A Montreuil, l'any 2002, Mckee em va dedicar un Elmer i vam estar parlant en català sobre la Carme Solé i Vendrell i els dibuixos del King Rollo, la seva productora.




2. El meu amic R., que de sempre pateix cleptomania, em va aconseguir un exemplar de Los conquistadores gratis, és clar, que hi havia exposat en una de les habitacions de l'Ikea. Sembla ser que n'hi havia deu o dotze exemplars i un portava el meu nom.
Llàstima que estigui en suec.




2 comentaris:

  1. Ja veig que encarregar-li llibres al teu amic R surt més econòmic que encarregar-te'ls a tu! Ell no va a Montreuil, aquest any?

    ResponElimina
  2. El meu amic R. (que no és en Roc, eh!) no va a Montreuil, gràcies a Déu i per sort de la indústria editorial francesa, perquè no vull imaginar-me'l davant d'aquella quantitat de llibres poc vigilats.
    Imagino que als dos minuts ja hauria mangat un full de gomets d'aquells que et posen per comprovar que el llibre està comprat...

    ResponElimina