dilluns, 27 de maig de 2013

Torticoli a l'ambient

Sisplau, si algú té notícies de quan s'edita la segona part de Vango, que m'ho faci saber.
Em queden 10 pàgines per acabar el primer llibre i queden mil interrogants oberts i cent personatges voltant pel món, pels terrats, en zepelí, que s'espien, que es disfressen, que parlen rus, anglès i francès.


El mateix que em va passar amb Toby Lolness, ara em passa amb aquesta nova aventura de Timothée de Fombelle. El primer i segon volum són una sola aventura que no es pot llegir per separat.

Aviseu-me si Estrella Polar està fent la traducció del segon i últim volum, perquè:
1. No dormiré tranquil·lament fins a saber com evoluciona i acaba aquesta història
i
2. Si tarda massa a arribar la continuació no estic segura de recordar qui és qui en aquesta extraordinària novel·la (ep, pel meu gust), que passa al voltant dels anys vint i trenta del segle XX, d'argument i estructura complexe, amb un repartiment de personatges gran i molt interessant: des de Stalin, fins a Hitler, passant per un inspector francès, uns monjos que fugen de la mafia russa en unes illes del mediterrani i sobretot, un jove misteriós a qui tothom busca, anomenat Vango...

A mi, en especial m'agrada el personatge d'Ethel, una jove tan interessant que tothom es mira. De fet, segons diu l'autor, la seva sola presència provoca "torticoli a l'ambient".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada