dimecres, 17 d’abril de 2013

Mercat de cançons

Aquest dissabte vaig estar en una presentació a la llibreria La Gralla de Granollers d'un llibre una mica mica especial. Especial perquè era una primera vegada de moltes coses:

La Jèssica Enrique s'estrenava com a editora.
La il·lustradora Elisa Bernat s'estrenava amb el seu primer llibre publicat.
L'Editorial Alpina s'estrenava amb un llibre (i potser una nova col·lecció Mercat de cançons) pensada per als infants més petits de casa.
I jo i la Carme Ramon, ves, sortíem per primera vegada en els crèdits d'un llibre. I per nosaltres també és la primera vegada que formàvem part de la concepció inicial d'un llibre.


Gràcies a la Jèssica, amb qui ens uneix una amistat de fa anys, he tingut l'oportunitat de veure des de molt a prop, com neix un llibre. Jo només vaig estar en les reunions inicials fent cafès a l'Europa, però a partir de les convereses entre nosaltres i la Carme va anar surgint la idea de fer aquests desplegables que recollissin cançons tradicionals però narratives, fent un pas més dels llibres que ja existeixen al mercat amb ballmanetes.


Dos anys després, la masovera i la margarideta ja tenen forma i es poden comprar dins una capseta ideal per regalar!
Busqueu-lo, mireu-lo i opineu, segur que hi ha moltes coses a millorar... encara que ja se sap que de primera vegada només n'hi ha una!

1 comentari:

  1. Molta sort amb la vostra aventura!
    El buscaré pel Sant Jordi, que a mi també em fa molta il·lusió tenir un exemplar on surts als crèdits. ^_^

    ResponElimina