dilluns, 1 d’abril de 2013

El menisc i la lectura

El meu pare -que és el rei del futbol- està molt malalt i jo, ves, suposo que sense saber-ho, estic buscant la manera d'apropar-me a ell en aquests darrers mesos.
És l´únic argument que se m'acudeix per entendre com m'he fet un pinçament de menisc, una cosa que només els hi passa al Messi i a l'Iniesta!

Doncs res, seguint els bons consells de la meva amiga i consellera espiritual Marta Roig, no m'atabalo. És més, us diré que el mal de menisc té una cosa bona: aquesta setmana santa, a banda de menjar mones i parlar de la mala sort dels futbolistes amb l'Antònio, estic llegint un munt de novel·les juvenils:

A grans trets:
M'ha agradat especialment:
        Blake Nelson. Destruïm tots els cotxes. Cruïlla,[amb un adolescent malcarat que llegeix Sylvia Plath i que fa manifestos contra els ecohippies i altres especimens de l'institut]



M'han fet riure i us les recomano per posar humor a les vostres vides:
        Patrícia Martín. Una de zombis. Estrella Polar (invasió de zombis a la ciutat de Barcelona en clau d'humor)
        Pasqual Alapont. El restaurant de Penèlope. Cruïlla (sempre és aire fresc llegir l'Alapont!)

Un psé-psé per aquesta altra novetat. Buf! he buscat les escenes picantones però vaja, no m'ha despertat res de res:
        Rocío Carmona. El cor de la Hannah. La Galera (el primer amor d'una noia amish que ho deixa tot i fuig a Nova York)
[de l'autora em continuo quedant amb La gramàtica de l'amor, que em va encantar! i dels amish, continuo enamorada del Harrison Ford amb aquells pantalons curts de camal, enfilat a la biga mestra d' Único testigo.




I de les novetats juvenils d'Edebé, m'ha decepcionat Tesa, de Pilar Molina, (premi Edebé d'enguany) que tenia bona pinta al principi i un to que m'agradava, però que al final s'ha anat desinflant i no n'ha quedat res de res. També em va semblar una mica "patillero" el California Barbie d'Andreu Martín.

Per contra, també d'Edebé, m'ha agradat força:
La noia a qui estimaven les fades d'Armando Boix. Una història ambientada a l'edat mitjana, d'intrigues de palau amb una mica d'éssers màgics, que no és súper original, però que funciona i està ben lligada.

i de moment, aquesta és la crònica esportiva de la setmana...

2 comentaris: