diumenge, 7 d’abril de 2013

Descobrint il·lustrador@s

Cada dia descobreixo nous il·lustradors i il·lustradores que em fascinen. I tinc la sensació que n'hi ha de molt bons que no han tingut encara la seva oportunitat i ens són desconeguts.
Potser la vostra veïna de dalt, que surt a comprar amb un cistell i us diu "Bon dia" és una promesa de la il·lustració i no ho sabeu.
I és que els il·lustradors, ja ho tenen això: amb un cistell a la mà entrant al Mercat de Sant Carles et poden semblar persones normals i corrents, de la pila.

Doncs bé, a la Biblioteca Roca Umbert de Granollers hem tingut una petita exposició de la il·lustradora resident a l'Espai d'Arts que m'ha semblat excepcional: Ermisenda Soy.
En el seu bloc podeu veure el seu traç i les seves creacions.
Però en l'exposició que nosaltres hem tingut crec que s'ha superat a ella mateixa: sota el títol de #Mites ha creat petits quadres tridimensionals de diferents escenes famoses de la mitologia, sobreposant cartolines com petits teatrins. De veritat que era molt bonic.



Us deixo un petit vídeo, que no arriba a un minut, que va fer el meu amic Jan de la Biblioteca, perquè us en feu una idea.



Els quadres estan en venta i suposo que si algú volgués tenir l'exposició podria demanar-la sense problemes. L'Ermisenda també fa tallers de plàstica i tècniques artístiques per a professors i dinamitzadors. I també es passeja amb un cistell i una bicicleta, com si res!


1 comentari:

  1. Ostres, Gloria.. m'encanta el teu blog, i és un honor el post que m'has dedicat...Moltes gràcies!!

    ResponElimina