dimarts, 8 de gener de 2013

Al cor de la Boscúria Impenetrable

L'entrada d'any em va agafar de ple enmig de la Boscúria Impenetrable. El tió de la meva amiga Rosa li va portar un llibre per mi i ves! m'ha robat el cor.

Colin Meloy. Les cròniques de Wildwood. Il·lustr. Carson Ellis. Alfaguara, 2012


L'edició que ha fet Alfaguara és extraordinària, és d'aquells llibres que si el veieu, el voldreu tenir físicament a casa. Carson Ellis n'és la il·lustradora i caldrà estar atents a altres treballs seus (veig que té il·lustrat en anglès un llibre d'en Lemony Snicket: The composer is dead) però no li havia vist mai res, crec.
Aquí podeu veure una pàgina sobre el projecte il·lustrat del llibre.



Ell, l'autor, com vaig saber gràcies al meu amic David, és cantant i lletrista d'un grup anglès, rotllo indie, que es diu The Decemberists, i aquesta és la seva primera novel·la.

Doncs bé, és una barreja entre la peli Dentro del laberinto (sobretot pel principi) i la història de Nàrnia, la del Lleó, la bruixa i l'armari.
Potser té algun gir argumental una mica estrany però vaja, crec que té tots els ingredients per enamorar a lectors a partir de nou, deu anys.

Feu-ne la prova!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada