dilluns, 19 de novembre de 2012

Noel us busca

Des de fa uns dies que en Noel ens busca a tots els lectors de literatura juvenil. A mi ja m'ha trobat i m'ha tingut enganxadíssima al sofà, al tren, a la parada de bus i fins i tot, us confessaré, que dissabte (que en Morella era a casa sa mare) vam compartir llit tota la nit.
És una aposta ferma pel protagonista jove, ves!



Amb l'Àngel Burgas de novel·la infantil no hi acabo d'entrar, però amb l'Àngel Burgas juvenil, m'hi enganxo aferrissadament cada vegada.
No us explico res del llibre, no llegiu cap ressenya, no busqueu informació del tema ni res de res. Llenceu-vos-hi i deixeu-vos sorprendre pel misteri recargolat que amaga.

Dir-vos però, que en el meu Top Ten de novel·la juvenil en Noel no ha desbancat la Susanna. Una de les meves novel·les preferides de lij, continua sent, també de l'Àngel: Una cançó per a Susanna. (La Galera, 2008)




Ah! i tal com diu el protagonista del llibre de Noel et busca, no oblideu, quan passi un estel fugaç, que els desitjos no tenen caràcter retroactiu. (p. 204)


1 comentari:

  1. Quan el tindrem a les biblioteques??? Estic encuriosidíssima.

    ResponElimina