dimarts, 18 de setembre de 2012

Petites meteorologies

No sabria dir-vos perquè, però en un dia com avui que faig tants anys! 
m'ha semblat que aquest és el llibre que més reflecteix el meu moment vital.

La història d'un núvol que surt d'una cafetera. (?)


La Rosa em va preguntar l'altra dia quina era la meva il·lustradora preferida. Jo vaig dir sense pensar: la Suzy Lee, però ves, potser és més de "trentanyeres". [no em crec que estigui dient que les il·lustracions tinguin edat, si m'ho pregunteu ho negaré tot]

Avui triaria la il·lustradora belga Anne Herbauts i aquest llibre fabulós de les petites meteorologies del cor (Casterman, 2006).



A la vostra salut!

3 comentaris:

  1. Per un viatge a Montreuil, per compartir bons i mals moments, per riure juntes pels carrers de Girona, per mil llibres comentats i per 36 raons més : FELICITATS MULTIPLICADES PER QUARANTA!
    T'estimo molt.

    ResponElimina
  2. per molts anys, encara que sigui fora d'hores...

    ResponElimina