dimecres, 25 de juliol de 2012

Malfieu-vos de les corbates!

He dormit tres hores, us ho prometo. Però no podia deixar de llegir sense saber qui era
L'assassí de la corbata.


Marie-Aude Murail m'ha agradat sempre que l'he llegida: vaig disfrutar molt amb Quina passada (Empúries, 2007) i amb Simple (Estrella Polar, 2010)...

La punyetera t'atrapa des de la primera escena, des del moment que la Ruth i la seva amiga pengen una foto a Internet en una mena de pàgina que serveix per retrobar antigues amistats.
A la foto apareixen de jovenetes la seva mare i la seva tieta -ambdues bessones i actualment mortes en estranyes circumstàncies--... i vés,  vint anys després de la foto, l'assassí de la corbata reapareix.

Potser argumentalment no supera Simple, però el ritme és trepidant i enganxa... Diria que té molts números pel protagonista jove...
Ideal per posar una mica d'emoció a una tarda insulsa d'estiu...

1 comentari:

  1. M'ha encantat "Simple"!
    Estic començant "quina passada!".
    I un altre llibre que vares recomanar, mmmh... "Quan m'atrapis" va deixar-me amb un bon gust a l'ànima; quin llibre més dolç i despert!
    M'agrada saber que hi ha més persones que prefereixen, igual k jo, els llibres juvenils (tot i ser considerats adults).

    ResponElimina