divendres, 6 de juliol de 2012

A la platja amb carrefour

Algú ha vist les bosses que estant venent al carrefour, per cinquanta cèntims, com a alternativa a les bosses de plàstic?
Sembla que hi va haver una polèmica sobre el fet de cobrar, etc. que jo no vaig seguir... però ves! Deixant de banda tot aquest tema, que estiguin dissenyades per il·lustradors ho trobo estupendo. De fet, la meva amiga Anna en porta una de la Miffy que li van donar a un súper d'Amsterdam. Clar que sí.

Ahir vaig anar a comprar al Carrefour i em vaig tornar boja per triar-ne una. Són de 5 grans il·lustradors d'arreu del món i una és del nostre estimat Pep Montserrat.
Sembla que l'encàrrec era que seguissin la idea del bosc per dissenyar una nova bossa.


Doncs au, jo aquest estiu podré dir que he anat a la platja amb l'Olaf Hajek, ja veuràs com fardaré allà a Llançà, que només tenen el super SPAR...
No sé si te'n deixen comprar vint-i-cinc de cop, però ahir fèiem números amb en Morella i podríem comprar-ne per fer algun laboratori a la biblioteca. 

1 comentari:

  1. Uoooooo! M'encanta!
    Crec que m'aproparé al carreful més proper per comprar-me'n alguna. Fa uns quants anys a Londres, ara no recordo a quin supermercat, me'n vaig comprar una il·lustrada pel Quentin Blake, però va quedar tan trinxada de l'ús que la vaig haver de llençar... :)

    ResponElimina