dimarts, 24 de juliol de 2012

James Sveck

Heus aquí un altre adolescent intel·ligent i mordaç (de la franja alta de l'adolescència, per entendre'ns: 17-18 anys aprox.) que es passeja per Nova York sense saber massa què fer amb la seva vida.

James Sveck podria ser amic de Holden Caulfield o fins i tot d'Esther Greenwood i si no fos perquè cap d'ells és gaire sociable, haurien pogut parlar en qualsevol parc de Nova York.

Jo pagaria per escoltar la conversa!!!





















Cameron, Peter. Algún día este dolor te será útil. Libros del Asteroide, 2012


Un llibre que em van recomanar a l'Espolsada i que passa a engrossir la meva llista de crossovers preferits.

[la coberta és de la Juliet Pomés, us sona?]

2 comentaris:

  1. Ai gatet... aquest estiu m'estàs fent anar de cul buscant els llibres que recomanes! Estic a punt d'acabar Tu i jo, i sortiré corrents a buscar aquest, que el tenia "clixat" d'una altra banda, o sigui que amb doble raó...

    ResponElimina