dijous, 5 de juliol de 2012

Crepuscle

Ja sé que sense una explicació prèvia es fa difícil entendre això, però aquest cap de setmana he fet un intensiu lector i m'he llegit Crepúsculo de la Meyer perquè ho necessitava per anar al monestir de Montserrat.

Dit això us he de confessar que tot i que l'he trobat dolentíssima, entenc que milions de persones s'hagin quedat enganxades: 500 pàgines esperant si hi haurà tema o no entre la Bella, la noia normal (si es pot dir així algú que va a sopar a casa d'una família vampir, amb coneixement de causa, i només pateix per si ha encertat amb l'elecció del vestit)  i l'Edward, un vampir que està més bo que el formatge.
Llegir la continuació em fa mandra, però no descarto fer-ho. O intentaré veure les pelis, ves!
Però ho heu d'entendre, en un moment de la meva vida on només puc dedicar cinc minuts a cada cosa, amb uns preliminars de cinc-centes pàgines, em moro de ganes de llegir el què deu ser EL POLVO de la història!

De moment, us deixo l'enllaç de la guia d'amors d'ultratomba que hem fet la Marta González --que a jutjar pel què sap no descarto que hagi anat a alguna festa Retrum-- i servidora,  a la Biblioteca Roca Umbert.


5 comentaris:

  1. Guau, quina xulada de guia Glo! Us ha quedat genial, el disseny és espectacular. També podeu afegir els enllaços dels registres de l'Aladí als títols dels llibres i així en un sol clic t'hi plantes. És molt útil! ;)

    Jo em vaig dormir mirant una de les pelis... XD

    ResponElimina
  2. El disseny és del Jan, l'artista de la biblioteca. Aquesta és la primera d'una sèrie i ens ha promès dibuixos rotllo naturalista per tots. Aviam!
    et vas adormir? així que de superpolvo res de res?

    ResponElimina
  3. Em senc molt identificat amb allò de "en un moment de la vida on només puc dedicar cinc minuts a cada cosa" (la resta del temps li'l dedique a l'Àngela). I clar en aquest moment cal tiar molt bé a què dediquem aquests cinc minuts. Jo he de reconèixer que he vist la peli i no he llegit el llibre. Està bé per passar una estona, però hi ha coses millor que fer en aqueixos cinc minuts...

    La guia us ha quedat molt bé, i a més explica perquè li has dedicat els teus preciat temps.

    Per cert, m'encanta l'estil informal dels teus posts, sobretot les "punyetes" que soltes de tant en tant.

    Punyeta!!, que bé treballeu a la Biblioteca Roca Umbert

    Manuel

    ResponElimina
  4. Gràcies Manuel, a roca umbert hi ha un equip de gent molt maco i una directora que ens dóna molta corda. i es nota.
    Per cert, m'ha agradat molt l'activitat del xiuxiuador de versos. Me la guardo per fer-la en algun moment...

    ResponElimina