dimecres, 14 de març de 2012

patchword.blogspot.com

he volgut convertir el meu bloc en una mena de patchword com el que vam fer al Laboratori de lletres i imatges, a partir de les presentacions dinàmiques que ha creat blogspot, però ara no sé on han anat a parar tots els enllaços que jo tenia al marge, els meus blocs, etc.


Alguna modista literària (no miro a ningú) em pot orientar? Els tinc controlats a la plantilla, al patró Burda, com si diguéssim, però no apareixen a pantalla. Potser és que no es pot. "Per lluir s'ha de patir", això ho sap tothom i és profecia.
gràcies!

2 comentaris:

  1. Ostres, guapa! si que és una plantilla original, però tela (mai millor dit)...
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. uf! seguint el consell de la sfer, he fet "deshacer" a tot i he tornat a la meva plantilla clàssica simple.
    Està vist de quin costat estic jo de l'escletxa digital!!!

    ResponElimina