dimecres, 28 de març de 2012

Elogi al vagareig

"El més interessant de tot plegat, al meu entendre, és la particular visió de la vida que es desprèn del llibre, i que ens mostra els canvis com una cosa positiva i necessària, la futilitat de la possessió material, la força i importància del nucli familiar, i fins i tot, m’atreviria a dir, cert elogi al vagareig."



Títol: Per què vivim als afores de la ciutat
Autor: Peter Stamm
Il·lustrador: Jutta Bauer
Edició: València: Tàndem, 2008

Quan vaig escriure aquesta ressenya encara no era conscient que la meva família podíem ser els protagonistes d'aquesta història.
Aquesta setmana ens traslladem a la quarta casa en sis anys.
Si coneixeu la història entendreu perquè em resisteixo a comprar l'alfombra vermella que vol en Morella, ell que sí que és el darrer home nómade del planeta.
No vull ni imaginar-me això de viure dins un violí, en un autobús o un cine!

Enteneu ara perquè el chatbotté està una mica silenciós?

1 comentari: