dijous, 19 de gener de 2012

Sexe 2012

No puc evitar reenviar-vos la proposta que ens fa el bloc de Librosfera.
Potser no ho sabeu però en un passat vaig ser fanàtica dels oracles i similars, especialment els més divertits i poc fiables.

He posat fotos al congelador segons mètodoe Jodorowsky; he anat a buscar aigua de diferents fonts per Sant Joan i he recitat els versos del costumari català per ser més guapa que l'any anterior; guardo una fulla de llorer amb un euro cada cap d'any, etc. He llençat grans de raïm al Senna per trobar nòvio; Tinc una moneda de fusta amb un cor a una cara i un llamp a l'altra (també tinc la versió que em va regalar en Morella amb cors a totes bandes!!)
i sobretot tinc l'Oracle del nombres. El veritable oracle del Comte de Saint Germain. Un llibre totalment impresentable.

Per això m'ha encantat la proposta de la Sfer, treta d'un bloc de la llibreria californiana The Green Apple Core.
Es tracta d'agafar un llibre que tinguis a mà i obrir-lo per la pàgina 45. Llegir la primera frase i interpretar-la com una predicció de com serà la teva vida sexual durant el 2012.

Va, qui s'anima?

Jo ho he fet amb el llibre de Erebos, una juvenil d'U. Poznanski i m'ha sortit això, bastant poc esperençador:

"- T'has donat força manya
- Gràcies
- Però les teves forces sembla que no pinten gaire bé
- Ja ho sé
- Hauries de parar-hi més atenció en un futur."




2 comentaris:

  1. Del conte MIRALL DE L'ÀNIMA de Flàvia Company recollit en EL LLIBRE DE LA MARATÓ DE TV3 d'enguany:

    -Però...es pot saber quin interès té,vostè, per ell? Que el coneix d'alguna cosa? O es tracta d'un enamorament sobtat. Digui'm.

    Què opineu vosaltres del fragment que m'ha sortit?

    ResponElimina
  2. Del llibre "La esencia del sake" de Joyce Lebra que es el llibre que m'estic llegint ara, diu:

    " El desánimo se apoderó de la casa tras la pérdida del bebé de Rie"

    Crec senyors meus, que aquest any no tindré gaire sort en aquest terreny. Bueno, al mal temps bona cara, potser és millor allò que diuen "desafortunat en amor, afortunat en joc" baixaré a buscar un venedor de cupons d ela ONCE a veure si això em dóna més sort!!!

    ResponElimina