dimecres, 16 de novembre de 2011

Xec regal

Pel meu aniversari en Morella em va regalar un xec regal a La Gralla perquè em comprés uns quants llibres. És molt savi en Morella.

Jo em guardava el xec pensant amb les novetats de Nadal i de moment amb l'ajuda de la meva col·laboradora LLum les anava anotant a la llibreta dels desitjos literaris...


Però vès! la setmana passada vaig tenir un rampell, ja no vaig aguantar més i em vaig menjar el xec tot sencer amb patates:

un còmic nou molt divertit de l'editorial Bang:

el pop-up, amb il·lustracions originals de Quentin Blake d'en Charlie i la fàbrica de xocolata!

un nou imatgiari d'aquesta parella francesa, amb una edició impacable, amb pestanyes que amaguen l'interior de les imatges i que fa referència a la flora i la fauna de cada estació.



un clàssic descatalogadíssim que recupera El jinete azul.


i un abecedari amb jocs d'Àngels Navarro que té unes fotografies i una posada en escena visual molt rebonica...



Total, que confio amb els reis perquè em portin la resta de coses que vull.

2 comentaris:

  1. Molt bona tria, la reaparició de la Julia una gran notícia, jo també el tinc :)

    ResponElimina
  2. "Total, que confio amb els reis perquè em portin la resta de coses que vull."

    O un altre xec regal ;-)

    (Per Montreuil també en podrien fer, de xecs regal...)

    ResponElimina