dissabte, 23 de juliol de 2011

Retorn a Lummerland

La darrera vegada que vaig visitar Lummerland va ser l'any 2000 acompanyada de la Carme, la Manuela i tots els companys de la Biblioteca de Cerdanyola. Va ser un viatge extraordinari, el primer de molts altres viatges literaris que havien de portar-nos a Mai Més, al riu Mississipí, a la Terra de Meravelles, a casa de Gepetto, a la Fàbrica de xocolata, de Roald Dahl, etc.

Uns anys després he readaptat l'experiència, en petit format (de 8 a 4 dies), enyorant-me de les companyes de viatge, però amb la mateixa il·lusió que la primera vegada.

[Aviseu a l'Antonia que aquesta vegada no vaig buscar-me un ligue que em portés a la platja i m'ajudés a robar un bidó negra per poder construir una locomotora!!! Uf! ara no m'atreviria, ni a buscar un ligue ni a robar res!!]

Doncs sí, aquest juliol hem viatjat de nou al llibre de Michael Ende En Jim Botó i en Lluc el maquinista amb un grup de nens i nenes de la Biblioteca Roca Umbert de Granollers.



Feu una ullada a aquesta nova edició del Viatge d'en Jim Botó i en Lluc el maquinista que trobareu relatada al bloc del laboratori de Lletres i imatges.

Tan de bo els estius literaris vagin agafant forma i l'any vinent ens animem a repetir l'experiència...

2 comentaris:

  1. Oh! Berta, que bons records d'aquelles sessions i de tots els preparatius per poder fer-les. Ostres, l'altre dia miran la llibreta negra (aquell anecdotari de coses "curioses") vam llegir lo del bidó...com vam riure!!! "Penita" tengo...
    Una abraçada

    ResponElimina