divendres, 8 de juliol de 2011

LLUMS DE GÀLIB

Fa una setmana vaig descobrir que fa quatre anys que porto el carnet de conduir caducat.

Durant un dia, després de parlar amb el meu pare (i alhora secretari dels meus papers oficials), vaig viure amb la creença que als quatre anys el permís de conduir caducava i calia tornar-se a examinar.

Sincerament hagués renunciat a repetir l'examen, em sentia incapaç de llegir de nou el codi de circulació. Bé, com a mínim l'oficial.
En tot cas em llegiria aquest:


Ara mateix només em veuria capaç d'aprovar un test d'aquestes característiques:


També és cert que per Sant Jordi va sortir aquest altre llibre (Premi Llibreter 2011) que m'hauria hagut de fer pensar amb aquell meu primer cotxe vermell, un ibiza macarra, i els anys que feia del ditxós examen de conduir.


[Per sort la normativa ha canviat fa poc i això dels quatre anys ja no és vigent.]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada