dissabte, 30 de juliol de 2011

La vida és una mica més verda

L'exemplar d'El gran libro verde de casa,

des de fa quatre dies, és més verd que mai.

La meva col·laboradora Llum va fer-hi una intervenció. Per atzar o perquè a la seva mare no li agafés un patatús, vés a saber, la va fer amb rotulador verd.


Aquesta història il·lustrada per Sendak i editada per Lumen l'any 1983 és boníssima. Jo vaig comprar el llibre l'any 1994 a Taifa, aquella llibreria amb un racó de vell que hi ha al costat dels cinemes Verdi (Bé, suposo que encara existeix Taifa, els Verdi i el barri de Gràcia, no? uf!).
Recordo que el saldaven i en tenien una pila de mil i en vaig comprar i regalar uns set-cents, més o menys.

Que bo que és en Maurice Sendak!
A partir d'avui, algunes de les meves perles Sendak han anat a parar als prestatges de dalt:
Els llibres més antics com La cocina de noche o Allà on viuen els monstres... O la petita perla d'
El letrero secreto de Rosie (The Sign on Rosie´s Door, 1960). Madrid: Alfaguara, 1989:
la divertida història de l'elegant Rosie, que un dia que està avorrida posa un cartell a la porta del carrer dient "si vols conèixer un secret, pica la porta"...


i les meves darreres adquisicions:
Mini-bibliotheque Sendak.



i ¿Mamá? ed. Scholastic, 2010


De totes maneres ara ja ens comencem a conèixer amb la Llum: abans de guixar un llibre se li posa aquesta cara de mal parida i és qüestió de sospitar!!!


2 comentaris:

  1. Quin bitxo! Encara sort que ha heredat el bon gust de la mare i ha utilitzat el verd! :-DD Laia

    ResponElimina
  2. http://loleemosasi.blogspot.com/2011/05/la-mini-biblioteca-de-maurice-sendak.html
    més info de la mini biblioteca sendak!!

    ResponElimina