dilluns, 30 de maig de 2011

La secció infantil de la biblioteca dels indignats

Algunes biblioteques públiques han començat a exposar llibres que ajudin a entendre o recolzin tot allò que reivindiquen Els indignats.
I jo pensava, així de cop i volta, quins llibres infantils recomanaria per explicar per les places i carrers?

I m'han vingut al cap aquests tres:

A la garjola, un llibre boníssim boníssim que li agradaria molt al Felip Puig:

un altre L'anyell que no volia ser un xai, que ens avisa que això va per tots, que avui és el veí el que té problemes, però demà podem ser nosaltres:


i aquest L'oca que no volia marcar el pas, que ens anima una mica a rumiar allò que fem, sense deixar-nos portar per l'inèrcia i la costum...

quin altre afegirieu a la llista?

(actualització de la llista): descarto el Yo voto por mi i el Sóc el rei, perquè el missatge final no el veig massa clar...
i afegiria:

el clàssic com n'hi ha pocs Neda-que-neda de Leo Lionni, on es fa real la frase "la unió fa la força":


també la seva readaptació El rey del mar d'Imapla, editat per Oceano Travesía



i El rei dels boscos, un llibre de David Day editat per Edebé on es demostra que el poder no resideix en la força, sinó en la intel·ligència o l'enginy.

3 comentaris:

  1. Hola Berta, a la biblio hem fet una expo sobre el tema i hem afegit el llibre "Yo voto por mí" editat per Lóguez.
    M'apunto les teves propostes! Merci! ;)

    ResponElimina
  2. Després he pensat que ben mirat el neda que neda i El rey del mar també podrien servir...
    gràcies iris!

    ResponElimina
  3. Ara em ve al cap el "Jo sóc el rei" de Leo Timmers...
    Ais, quina enyorança de les pràctiques a Cerdanyola, quina biblio-àrees infantils-engrescada em vas contagiar!!!

    Per cert, quan tinguis la data del Pachword .passa-me-la que no m'ho voldria perdre ara que estic acabant la meva coltxa, espero que no caigui en 4 de juny...

    ResponElimina