dijous, 3 de març de 2011

NO DEMANIS PER EN FLANAGAN FORA DE TEMPORADA

Durant aquest mes de febrer han passat per la Biblioteca Roca Umbert 8 grups de cursos de primer i segon d'Eso d'una escola... L'objectiu era fer recomanació de novel·les juvenils.
Doncs bé, després de diverses sessions maratonianes molt entretingudes, em sento amb el deure de comunicar-vos una notícia important:

Els nois i noies de l'Eso ja no saben qui és en Flanagan.

Tot presentant la sèrie de la Wendy de l'Andreu Martín he fet referència al personatge d'en Flanagan i res de res, com si els preguntés per en Tom Sawyer.

Punyeta! potser ja ho sabíeu tots, però jo no era conscient que m'hagués fet tan vella!!

De fet, el primer Flanagan és del 1987.

De totes maneres faré més investigacions perquè veig a la xarxa que existeix una pàgina web del personatge molt potent i actualitzada i no em lliga amb el desconeixement tan generalitzat que han mostrat els meus joves visitants...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada