diumenge, 20 de febrer de 2011

PERÒ EL NEN CONTINUA SENT CALB!!!

L'Anna m'envia, via ilustroskop una entrada sobre

El petit globus vermell de Iela Mari. Kalandraka, 2006, escrit originàriament l'any 1967

El globito rojo - Un cuento de Iela Mari from dame pistachos - vázquez on Vimeo.



Doncs bé, jo he de dir que potser és el conte que he explicat més vegades al llarg de la meva vida. Gairebé totes les visites escolars acaben ensopegant amb mi i el globus vermell. Ja poden tenir 2 o 7 anys que jo començo sempre amb aquest conte extraordinari.

Ara fa unes setmanes però, un comentari d'un nen em va sorprendre... Després de seguir amb atenció tota la història fins al final, a la imatge del nen amb el paraigues, el Pau de P5 s'aixeca i exclama:

- "mira, el globus va canviant, va canviant... però el nen continua sent calb!"

1 comentari: