dimecres, 5 de gener de 2011

PROPÒSITS

Acabo de descobrir amb sorpresa que els meus propòsits del 2010 no eren massa esperançadors literàriament parlant, així que estic molt contenta perquè més enllà dels bolquers, han passat coses al voltant de la lij molt interessants!!

Va néixer l'arbre de les històries, que des de l'Espolsada va viatjar fins al Somiari. 1r laboratori d'àlbum il·lustrat (al SDLIJ, per cert, ja s'està couent la segona edició...)

[aquesta foto me la va fer en Javier Sáez Castán, l'il·lustrador convidat al Somiari, i va dir-me: "Nunca había visto tan bien representado aquello de: plantar un árbol, escribir un libro y tener un hijo". I és que si us fixeu bé jo porto la Llum penjada a la panxa mentre penjo llibres a l'arbre...]

També he de dir que la Llum i jo no hem faltat a cap tertúlia de la llibreria Al·lots, des del gener, amb 20 dies d'edat, fins a aquesta de la imatge del mes de juny. Les contertulianes i les llibreteres m'han donat molt de suport, en especial la Marta Ortiz, que m'aguantava el llapis i la llibreta o la nena, segons les meves necessitats.


Vaig posar per primer cop el meu granet de sorra al Laboratori de lletres i imatges de la Biblioteca Roca Umbert justament per fer un homenatge a la Carme Solé i Vendrell!!

Vaig estar amb les sàvies del Món llibre 2010.

No he faltat a la cita de París (per primer cop he vist neu francesa)...

[A la foto l'Emmanuelle Houdart passava llista de les catalanetes que havíem assistit al Saló de Montreuil]

He compartit amb la Fe l'experiència d'engegar un Club de lectura infantil a la llibreria de l'Espolsada...

I més coses que segur que em deixo (el curs de còmic de la Sfer, la meva tornada a la feina, ara a l'àrea infantil!!, l'Imaginart, en Komagata, el Faristol, npl, tatano...)...

No ha estat fàcil, eh! que hi he deixat part de la salut i en algunes ocasions he fet perdre la paciència a en Morella, que no és feina fàcil.


Però vaja, el 2010, amb el permís de la Llum, serà l'any que vaig veure un Premi Andersen bebent amb porró!!!


i de nous propòsits?
De nous propòsits crec que no en faré, perquè encara tinc vigents els del 2009... amb la sort que ara la Joëlle Jolivet ha fet el Moby Dick en Pop-up i si me'l porten per reis, resoldré un tema que fa anys que arrossego.

4 comentaris:

  1. que preciosa és la Llum, ben segur que trencara molts cors... un pto de bonany

    ResponElimina
  2. ivi, bon any! he intentat escriure en el teu divertit bloc però no se'm grava, em demana mil coses i no hi ha manera. perseveraré, però...
    has fet un curs d'animació plastilinoide? fa molta risa!!

    ResponElimina
  3. per cert, la llum avui fa 1 any!!!

    ResponElimina
  4. Un plaer compartir els teus pròposits que caminen amb els meus :)

    ResponElimina