divendres, 24 de desembre de 2010

UNA ABRAÇADA DE BON NADAL

Buscant una imatge nadalenca per desitjar-vos un bon nadal i feliç any nou m'he topat amb aquesta il·lustració, titulada "abrazo" de la genial il·lustradora Mercè lopez.
Molt nadalenca no és, ho reconec, però què voleu que us digui, si l'any que ve s'assembla una mica a això, doncs que vingui!!

[us he de dir que fa quinze dies vaig estar a la Jornada del Nascuts per Llegir, en un taller de contes de Rubén Martínez i vaig acabar abraçada d'unes bibliotecàries barcelonines a qui admiro molt que em van recordar el plaer de les abraçades...]

Au doncs , abraceu-vos aquest final d'any que el proper any pinta complicat...!!

3 comentaris:

  1. Adient com sempre Berta...T'envio la meva abraçada forta,forta,forta i que tingueu unes bones festes!!!

    ResponElimina
  2. http://www.youtube.com/watch_popup?v=hN8CKwdosjE

    ResponElimina