dissabte, 27 de novembre de 2010

MUNTAGARLAIRE

Aquesta setmana en Jan de la Biblioteca m'ha descobert una revista d'art boníssima que rebem a Roca Umbert i que jo (i gran part de la resta de granollerins, diria...) desconeixia...



Majoritàriament és de fotografia i sembla que normalment són monogràfics. Aquesta darrera mostra, per celebrar els deu anys de la revista, imatges de nens de deu anys, fetes per grans fotògrafs d'arreu.
Aquesta és una de les meves preferides...

[foto d' Ingar Krauss]

Doncs bé, quina no ha estat la meva sorpresa, quan ha aparegut aquesta imatge?


[foto de Vee Speers]

No us fa pensar amb la Muntagarlaire?
A mi sí, de cop m'ha vingut a la ment la Katniss vestida amb el modelet dissenyat especialment per a desfilar com a guanyadora dels Jocs de la Fam.



i és que just aquest cap de setmana he acabat la trilogia d'Els jocs de la fam, una història bèstia però molt ben tramada que podeu recomanar a lectors joves (i no tant joves), que enganxa i que pel meu gust, no decau en aquesta tercera i última entrega.

[reconec però, que el què de veritat em preocupava de tot el llibre era saber amb qui es quedaria la Katniss, amb en Gale o en Peeta...]

Ai, l'amor!! el futur de la humanitat penjant d'un fil i a mi el què em treia la son i em feia passar les pàgines era saber qui dels tres es quedaria amb el ciri.

3 comentaris:

  1. Té molt bona pinta eixa revista. Xicotetes sorpreses.

    ResponElimina
  2. Chat Botté, ja he enllestit la lectura de la trilogia dels Jocs de la Fam de la Suzanne Collins i m'ha agradat força, però voldria saber la teva opinió, perquè entre diferents experts lijerus he trobat molta polèmica en les seves valoracions. Alguns la titllen de morbosa, mentidera i que només agradarà als que agradin els reality shows i merdes similars.
    0_0

    ResponElimina