dijous, 16 de setembre de 2010

UNA VISITA POÈTICA A L'UMBRACLE

Si teniu ocasió d'escapar-vos una estoneta del 23 al 26 de setembre, entre les nou del vespre i les dues de la matinada, arribeu-vos fins a l'Umbracle del Parc de la Ciutadella de Barcelona.



Dins el marc de les Festes de la Mercè, el col·lectiu re]creat[ ha muntat una petita instal·lació poètica a partir del llibre de Katsumi Komagata Little Tree, un pop-up extraordinari que va rebre una menció especial a la passada Fira de Bologne.

L'espai de l'Umbracle, per si no el coneixeu, és encantador, i el llibre de Komagata és extraordinari. Així que la suma de les dues coses promet ser una bona experiència.

A banda de com surti l'experiment (creuem els dits), a mi em fa certa emoció pensar que hem pogut colar la lectura d'un àlbum il·lustrat dins el marc d'una de les festes més importants del país, més enllà de festes del llibre, etc.

Es calcula que unes 2000 persones visitaran la instal·lació i passaran les pàgines del llibre de Komagata. Només això ja serà tot un èxit!


presentació Little Tree from recreat on Vimeo.

(hi ha un accent que se l'ha emportat el vent. ups!)


5 comentaris:

  1. No m'ho perdré pas!!
    Us desitjo el millor dels èxits!!

    Rosa Isern

    ResponElimina
  2. Realment màgic!!! vaig anar ahir al vespre i vaig gaudir d'una experiència molt bonica.
    Tere Más

    ResponElimina
  3. Gràcies a tots els que vau poder venir. Ara farem les valoracions de tot plegat. Va haver-hi moltes coses a millorar i sobretot ens ha costat entendre que no podíem fer un espectacle íntim en unes festes multitudinàries. Però bé, estem començant i totes les crítiques constructives ens ajudaran molt a créixer. Gràcies de tot cor.

    ResponElimina
  4. Jo hi vaig anar divendres al matí. No el vaig poder veure perquè era a la nit. Però en vaig parlar a la ràdio en directe el mateix divendres, a Onda Cero. Glups, potser em va sentir molta gent i vaig col·laborar a fer-ne un fenomen de masses, ha, ha, no ho crec. Estaré al cas de la propera ocasió per veure-ho. Abraçada, Sonia

    ResponElimina