dimecres, 15 de setembre de 2010

AVÍS PER A NOSTÀLGICS

Si algú vol comprar-se dues perles de la Galera, descatalogades, que van guanyar el Premi Hospital Sant Joan de Deu, ara té l'oportunitat de trobar-les a la carpa de la Setmana del llibre en català.

El segrest de la Primavera. Joan de Déu Prats i Francesc Infante. Una història amb el detectiu Marc Trena, al més pur estil Humphrey Bogart.



Ioshi i la pluja. De Montserrat Canela i Max, un conte que funciona molt bé per explicar, amb un heroi com n'hi ha pocs i una malvada esgarrifosa...


Nenes, afanyeu-vos però, perquè només en quedaven dos o tres de cada...

La Galera deu està fent neteja del magatzem i tot el què no porta purpurina, etc. com que ja no encaixa amb la seva nova línia, ho ha portat cap a la carpa de la Ciutadella. Aprofitem-ho!!

Per cert, sabíeu que existeix una versió en vídeo de Ioshi i la pluja que van fer a TV3, intueixo que durant la darrera època de sequera a casa nostra?

[imatge extreta del SOL]

3 comentaris:

  1. Ai! Berta quants records tinc del "Segrest de la primavera" i en Marc Trena. Fins fa ben poquet teniem una porta fantàstica que donava pas al despaxt d'aquest detectiu tan "intuïtiu"
    Petonets.

    ResponElimina
  2. Ai Sra. Doubtfire, jo fa temps que volia comprar-me el llibre perquè també tinc molt bon record de la nostra trobada al despatx del Marc Trena, bevent suc de pastanaga... i aquest dia quan vaig veure el llibre, me'l vaig comprar pitant.
    No tenim cap foto oi? Jo l'he buscat per casa però res de res, no sé si a Cerdanyola en teniu alguna.

    ResponElimina
  3. Començaré la "tasca investigadora" i si trobo alguna, ja te les faré arribar... temps de nostàlgia...

    ResponElimina