divendres, 23 de juliol de 2010

RECEPTA PER NO TENIR ENVEJA

La Sfer i el David a Nova York, l'Eva i el Jordi al Japó, la Francesca a Turquia, el Daniel a Londres, la Nati i el Lluís a Itàlia, la Susanna a París...


Però jo estic encantada de quedar-me un any mes a la Costa Brava
Però jo estic encantada de quedar-me un any mes a la Costa Brava
Però jo estic encantada de quedar-me un any mes a la Costa Brava
Però jo estic encantada de quedar-me un any mes a la Costa Brava
Però jo estic encantada de quedar-me un any mes a la Costa Brava
Però jo estic encantada de quedar-me un any mes a la Costa Brava
...
cada dia ho escric deu vegades i a més a més, abans d'anar a dormir preparo la
RECEPTA PER NO TENIR ENVEJA que Eva Manzano i Mónica Gutiérrez Serna expliquen en el seu fabulós llibre Receptes de Pluja i sucre.

RECEPTA PER NO TENIR ENVEJA
1. Estimar-se un mateix; sense passar-se, és clar.
2. Menjar una poma vermella i agrair que no estigui enverinada.
3. Dir "Mirallet, mirallet, fes-me un petonet", i no insistir en qui és la més bonica.

Bones vacances... tornem aviat...

4 comentaris:

  1. També podries fer com la Dorothy i fer sonar les teves sabates vermelles mentre dius "Se está mejor en casa que en ningún sitio"...

    (Tot i que jo estava millor a Nova York que no pas a Barcelona... com diuen Els amics de les arts, "aquí, la merda se'ns menja"...)

    (No facis cas: la depre post-vacacional em fa dir unes coses...)

    ResponElimina
  2. Bones vacances! Hem coincidit amb el llibre aquesta setmana. Ens veiem al setembre amb en Cornèlius!

    ResponElimina
  3. Glo, he estat pensat que hauries d'escriure. I publicar. M'agradaria mooolt obrir una caixa plena d'exemplars del mateix llibre, tots iguals, amb el mateix títol i la mateixa autora. Faria un aparador espectacular i, a més de recomanar-lo una vegada i una altra, rellegiria el llibre tantes vegades com pogués. Pensa-hi durant les vacances. Abraçada, Sonia

    ResponElimina
  4. hola, he fet una ullada a posts antics i he vist que compartim admiració per C McCULLERS!!

    Esperem la teva tornada.

    ResponElimina