dijous, 3 de juny de 2010

EL PREU D'UNES SANDÀLIES

Fa quinze dies que entro a una sabateria a mirar-me unes sandàlies Vialis que m'encanten. Cada dia entro i vigilo que ningú se les compri. Busco arguments com ara: és una inversió de futur, potser hauràs d'anar a un casament aquest estiu, etc. però no, cap argument és prou bo com per gastar-me els 79€ que valen.

Ara bé, des que vaig descobrir les sandàlies fins a dia d'avui, m'he comprat:

un Innocenti fabulós...

un Jimmy Liao...

un llibret extraordinari de la Neus Moscada, que planteja de forma originalíssima com es pot parlar de la diferència a partir de la igualtat... [me'l vaig comprar perquè el citava la Van Der Linden al seu blog i de cop vaig pensar que s'esgotaria i... !]

el Petit Príncep versionat en còmic per Joann Sfar... tot i que molts puristes petitprincipescus i molts francesos estan enfadats perquè algú gosi tocar l'obra de Saint Exúpery...

i un receptari d'emocions que m'he comprat a cegues sense llegir res però m'ha cridat tan estèticament que no m'he pogut resistir, ai!


Total, que si faig números, és evident que ja podria lluir unes sandàlies fashion fa dies!!

I jo em pregunto... què ho fa que una perdi la noció de l'euro davant Thule o Barbara Fiore?

Ara que, segur que la Van der Linden té tots els llibres i a més a més unes sandàlies Vialis...

6 comentaris:

  1. Ets tan bona! El proper dia que vinguis si no portes les sandàlies no et deixaré comprar cap llibre :)

    ResponElimina
  2. El meu problema és que m'hagués comprat tots els llibres però també les sandàlies! ;D

    ResponElimina
  3. Ja ja a mi em passa el mateix, ja tindria la roulotte sommiada de fa anys i una masia amb tres muntanyes ! em fa por fer comptes !

    ResponElimina
  4. hola chat botté,

    sóc neus moscada.

    primer de tot volia donar-te
    les gràcies per les teves
    paraules i per la difusió de
    DUES RODONES IDÈNTIQUES?

    m'agradaria, però, si us plau,
    que al teu text només consti la neus,
    ja que és la única autora del llibre.

    moltes gràcies
    nm

    ResponElimina
  5. ok Neus, em sap greu. Ja està arreglat.

    ResponElimina
  6. moltíssimes gràcies.

    per cert, dissabte 23 d'octubre
    a les 11:30h a la llibreria
    LA CENTRAL DEL RAVAL (bcn)
    presentaré DUES RODONES IDÈNTIQUES?

    les gates amb botes són benvingudes

    nm

    ResponElimina