dijous, 20 de maig de 2010

TALLER AMB CARME SOLÉ I VENDRELL

Amics i amigues, us reenvio la informació d'una activitat que em fa molt feliç.
La il·lustradora Carme Solé i Vendrell vindrà a fer un taller al laboratori de la Biblioteca de Roca Umbert de Granollers.
Per presentar-la han convidat a una íntima amiga de la Berta Bocado i em consta que està pintant mil capses amb objectes i alguna altra sorpresa per fer un homenatge ben boniquet a aquesta il·lustradora...

"Aprèn a dibuixar amb la Carme Solé Vendrell

La coneguda il·lustradora i escriptora Carme Solé Vendrell (Barcelona, 1944) participarà als tallers familiars de la Biblioteca Roca Umbert. Autora, sobretot, de títols per a nens, Solé Vendrell ha il·lustrat més d'un centenar de llibres i ha rebut el Premio Nacional d'il·lustració (1979) i la Creu Sant Jordi (2006), així com guardons internacionals (Janusz Korczak el 1979 i el Critici in Erba el 1992).

L'autora serà presentada per la bibliotecària Glòria Gorchs.

Dissabte 22 de maig, a les 5 de la tarda


Biblioteca Roca Umbert - Prat de la Riba, 77- Granollers 93 860 44 50 bru@ajuntament.granollers.cat
(Activitat recomanada a partir de 4 anys)


No hi faltarà en Raspall, una disfressa de Grúmic, el follet de les estacions, i em sembla que fins i tot hi haurà el roure d'en Benet [endevineu de quin arbre parlo, oi?]

2 comentaris:

  1. Quina enveja em feu. Si no fora perquè estem un poc lluny em ficava d'un bot a la vostra biblio i assistiria al taller. Ja ens conteu, val?
    Besadetes

    ResponElimina
  2. Ostres, ostres, ostres... si trobo cangur per la llibreria vinc volant!

    ResponElimina