dilluns, 24 de maig de 2010

+ HI HA DOS TIPUS DE PERSONA

Noves aportacions a la col·lecció:
Primer


"El món es divideix en dos tipus de persones: els genis i els altres.
Això és el que diu la mare.
Entre els genis es troba el meu germà.
Entre els altres em trobo jo.
Això la mare no ho diu així, però jo sé que ho pensa.
Jo també ho penso, la veritat.
Em dic Lola, tinc deu anys i m'agrada el futbol. "

[el text forma part del darrer premi Edebé de literatura infantil, un llibre que podeu recomanar amb tranquilitat perquè està força bé. No descobreix res de nou, però el personatge de la Lola és entranyable i el llibre està ben resolt. Ens parla del fet d'aprendre música, de la pressió dels pares sobre els seus fills, del desig de triomfar, de les relacions entre germans...]

Segon
provinent del bloc de lamevamaleta, l'etern dilema:

[no us perdeu la vella quaresma que dibuixa l'autora d'aquest bloc!!!]

tercer

I AVISO QUE ÉS UNA MICA "PICANTÓN" [cliqueu a sobre per veure-ho millor]


Aquestes pàgines pertanyen al còmic Fresa y chocolate de Aurélia Aurita, editat per Ponent Mon. Aquest còmic és una de les lectures obligatòries del curs de còmic que imparteix la Sfer i com sempre, m'ha agradat molt.
L'autora explica les seves aventures sexuals amb la seva parella, que també és un dibuixant de còmic conegut. Tela! com perquè et convidin un diumenge a fer una barbacoa al jardí de casa!!
Veieu la resta de lectures comiqueres que he descobert durant els darrers mesos: març, abril i maig!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada