dilluns, 31 de maig de 2010

EM DECLARO FAN DE VIOLETA LÓPIZ

L'havia vista en algun llibre, com ara il·lustrant Un camell a la cornisa de Care Santos (Macmillan, 2009)...

Ara veig també que és la il·lustradora del llibre de contes poètics d' Antonio Rubio, 7 Llaves de cuento (Kalandraka, 2008 ) ...

Me n'adono que el bloc la vida ilustrada , que és un bloc que es dedica a "pescar" o descobrir talents del món de la il·lustració, ja ens havia avisat...

però fins que aquest dissabte, a l'Espolsada, no vaig fullejar el llibre La sorprenent i veritable història d'un ratolí anomenat Pérez (text d'Ana Cristina Herreros, Siruela, 2010) no vaig descobrir que aquesta noia, la Violeta Lópiz, il·lustra com els àngels (o com els dimonis, o com la Carmen Segovia, o com.......................................[cadascú que escrigui el nom de la il·lustradora que li fa perdre la xaveta...]





2 comentaris:

  1. Jo ara mateix estic revivint una nova bogeria per la Carmen Segovia, però crec que també perdré el cap per la Violeta!!!

    ResponElimina