dimecres, 5 de maig de 2010

EL QUÈ HA DEIXAT SANT JORDI...

Com que el mes d'abril ha estat molt mogut, no hi ha hagut temps per llistes de recomanacions ni res semblant. La Berta es compromet a fer-ne una de cara el juny, amb citacions i resums, etc. PROFESSIONAL!

De moment, us deixo les cobertes que han protagonitzat aquest Sant Jordi a casa nostra.

Alguns llibres me'ls han regalat, altres
els hem regalat,
o els he comprat jo per la Llum i en Roc,
els he comprat per mi però fent veure que eren pels nens,
els he regalat al Morella però en veritat eren per mi,
els he comprat per regalar a les amistats però finalment no els he regalat,
els he comprat només perquè necessitava escanejar la coberta,
els he comprat perquè són una raresa i es descatalogaran aviat...
els he comprat perquè tenia el dia tonto i com que no m'agraden les joies... (bé, només les de felpa, però no sé si compten com a joies)
els he comprat perquè he entrat a la Gralla perquè en Roc tenia pipí i per justificar-me...

bé, ABANS DE SANT JORDI NO HI EREN I ARA VOLTEN PER AQUÍ... I JA ESTÀ!





















De tots però, sabeu quin ha tingut més èxit???

4 comentaris:

  1. Compres llibres només perquè has d'escanejar la coberta?? Ai Berta... t'hauré d'explicar la pirula que faig jo quan he de fer alguna cosa semblant. Això sí, amb un compromís FERM de no explicar-ho en el blog.

    A canvi, em deixaràs la petita teixidora d'històries? I no només per escanejar la coberta, és clar...

    ResponElimina
  2. A mi m'ha encantat la Caperucita d'Océano!

    ResponElimina
  3. Hem coincidit en algun :P
    Les sirenes em tenen el cor robat.
    La caperucita és tremenda ;P
    Llàstima de La petita teixidora d'històries, plena de faltes d'ortografia i gramàtica.
    Ja estic esperant les teves recomanacions.

    ResponElimina
  4. Tens raó Fe, és una llàstima el llibre de la petita teixidora d'històries, perquè l'argument m'agrada molt i aquesta idea de teixir i vestir-nos amb paraules especials... és molt bona, però el llibre costa molt de llegir de tan mal redactat. No sé si hi ha versió en castellà.

    Sfer, et portaré el llibre a Al·lots però fixa't tan sols amb les imatges i la història...
    per cert, no vaig poder més i ahir vaig anar-hi a buscar el llibre del pelo revuelto...

    ResponElimina