dijous, 27 de maig de 2010

CROQUETES

Si em prometeu una taula amb aquests convidats il·lustres (homenatges de la il·lustradora Carme Solé als seus il·lustradors preferits: Sendak, Delessert, Ross, Balzola, Janosch, McKee, Mercè Llimona, Junceda o Cesc) demà mateix em caso!


Fora bromes...
Suposo que ja heu endevinat que la il·lustració pertany al poemari imprescindible de Miquel Martí i Pol, Bon Profit!, il·lustrat per Carme Solé i Vendrell i àmpliament conegut...

Doncs bé, aquest ha estat el principi d'una sèrie d'esdeveniments curiosos al llarg de la setmana... aquelles coses que passen de les casualitats...

Després de compartir un taller amb la Carme Solé a la biblioteca, descobreixo just aquesta setmana, que dins el llibre que Pep Molist dedica al poeta (Baula, 2010), s'inclou el poema de Croquetes.



Veure les croquetes il·lustrades no per la Carme, sinó per l'il·lustrador Ignasi Blanch, no sé, em produeix cert desconcert...

i més desconcert em produeix descobrir que just aquesta setmana, la Llum ha après a fer la Croqueta. Sí senyors, fa unes croquetes megaprofessionals, enllaçant-ne més d'una i de dues, i portant fins a extrems perillosos la seva estabilitat en qualsevol lloc que no sigui directament el terra.

1 comentari:

  1. Hi ha dos tipus de persones: les que creuen en les casualitats i les que creuen en el destí. Jo crec que la Llum estava destinada a aprendre a fer la croqueta just aquesta setmana...

    ResponElimina