dimecres, 24 de març de 2010

UNA ANÈCDOTA PERSONAL

Amb el permís d'en Joan Portell, us explicaré una anècdota personal perquè crec que il·lustra com n'és d'important la màgia en el món dels infants.

Si heu seguit aquests dies les notícies haureu sentit que un fals sostre va caure en una escola de Granollers. Doncs era l'escola del meu amic Roc.
Aquí teniu un mini reportatge de com van anar els fets.




Per sort, ningú va prendre mal perquè la senyu, la Conxita, va ser molt ràpida i hàbil i va manar a tots els alumnes que es posessin sota les taules!
Doncs bé, quan els bombers van tenir tots els nens de P5 fora la classe, un d'ells va exclamar: En Nicolau! falta en Nicolau! s'ha quedat a dins!

El bomber, molt diligent, va entar corrents a socòrrer el suposat nen. La sopresa va ser quan va descobrir que en Nicolau és el follet de la classe.



El follet va ser salvat pel fornit bomber i un cop a fora, va rebre la visita del servei mèdic, igual que tots els infants.

5 comentaris:

  1. Òndia... jo vaig veure la notícia per la tele! Era la classe del Roc??
    A la notícia, és clar, no parlaven del Nicolau... només de la sang freda de la Conxita, que es va inventar el joc de posar-se a sota les taules aconseguint així salvar els seus alumnes. Bravo per la Conxita!!

    ResponElimina
  2. i jo a la tertúlia d'al·lots tan tranquil·la, sense agafar el mòbil!
    Però no era la classe d'en Roc, era la del costat, P5. De totes maneres era el mateix fals sostre i ara l'han enderrocat els bombers.
    Un ensurt, vaja!

    ResponElimina
  3. Ostres! Sort dels bombers ;) per sort en aquests no els van confondre per altres coses...
    I un bravo per la Conxita!

    ResponElimina
  4. Doncs mira que vaig pensar en tu i en el Roc, Berta, en sentir la notícia... Però, fent comptes, vaig pensar que la classe era d'un curs superior al del Roc. Què maco, això del follet. I què be la senyu.

    ResponElimina