dijous, 18 de març de 2010

HELLO KITTY

Com que en aquesta vida hi ha gustos per tot, només cal saber triar els amics... En Roger i l'Sfer, cadascú per la seva banda, em van portar un regal de França. I tots dos van saber quina és la Kitty que a mi em fa perdre la xaveta!!!

Si voleu conèixer la vida, l'obra i les fonts d'inspiració de la la Kitty Crowther, que va néixer a Brusel·les l'any 1970, podeu demanar-me el llibret o consultar-lo al Centre de Documentació de LIJ a la Biblioteca Xavier Benguerel.

Al nostre país, de la Kitty tenim aquests llibres tan sols...
I doncs? Corimbo, cop. 2007
Mi amigo Juan. Corimbo, 2006
¡Scric scrac bibib blub! Corimbo, 2005

I doncs? és sens dubte el meu preferit... estrany, original, i potser el llibre més misteriós que podem explicar a un bebè...



el segon regal va ser el llibre Annie du Lac, editat per Pastel l'any 2009 i encara inèdit a casa nostra...



En aquest llibre, la valenta Kitty, té la gosadia d'il·lustrar un intent de suïcidi!!!

Alça Manela!!!

Jo sé d'una biblioteca que per la paraula "desnonament" dita en un hora del conte gairebé organitza la tercera guerra mundial... si mai els arriba el llibre de l'Anna del llac ja podem córrer!!!!

2 comentaris:

  1. Contàveu En Faiquè? Perquè ben cert que «desnonament» no figura a gaires contes...

    També em fa pensar (en broma) que el nivell general de català no deu ser tan pobre com diuen alguns, si en lloc de demanar «ordes de quèèèèèèèèè?????» van posar el crit al cel... :-D

    ResponElimina
  2. Doncs sí Gonzalo, ho has endevinat, era en Faiquè. No sé si tenen bon nivell de català però la pell molt fina sí!!

    ResponElimina