dijous, 25 de març de 2010

HÀMSTERDAM: la ciutat dels hàmsters

Que s'aturin tots els rellotges, que deia l'Auden, que s'aturi el món i tothom vagi a la llibreria a buscar el darrer llibre de Miquel Obiols.
En parlàvem fa quatre dies arrel del Llibre de les M'Alícies...
Ara, per alegria de tots els seus seguidors, pel bé de la literatura infantil i per la salut mental de tots plegats, en Miquel acaba de treure un nou llibre de contes amb el seu segell inconfusible: surrealistes, divertits, atrevits i intel·ligents.
Jocs de paraules i jocs tipogràfics que no us podeu perdre.
Sé que quan us digui el títol ho entendreu tot i em fareu cas:

HE TORNAT A JUGAR AMB LA MARE I SE M'HA ESPATLLAT (Cruïlla, 2010)




[les il·lustracions de lletres, etc. són a càrrec de La japonesa, però no sé qui és, sembla un col·lectiu, dissenyadors potser?? ho investigaré...]

2 comentaris:

  1. Vaig catalogar l'altre dia quest dia i no vaig poder fer la secundària de La japonesa, no vaig trobar enlloc qui era o eren..tinc remordiments!

    ResponElimina
  2. eps, repassant els seus llibres he vist que alguns contes ja sortien al llibre d'el misteri de buster keaton... serà qüestió de rellegir una miqueta!!!

    ResponElimina