dijous, 25 de febrer de 2010

CURS DE COMIC PARTICULAR (2a sessió)

Estimats amics, com ja recordareu, aquest any estic fent un curset intensiu de còmic amb dos mestres de solvència contrastada de la Biblioteca Tecla Sala de l'Hospitalet -- la Sfer i l'Enhac--...
He de reconèixer que m'han sobreestimat en un punt perquè van enviar-me un còmic que, de bon començament, no vaig entendre res de res, però res.

Totes les pàgines són d'aquest estil... una intentava concentrar-se en la lectura clàssica del còmic de tota la vida i res, cap vinyeta lligava amb la resta...

però és clar, el repte és el repte i aleshores, vaig demanar a en Morella que em deixés prendre unes gotes miraculoses del seu ELEUTEROCOCO, un preparat per tenir el cap despert que es prenien els atletes russos de les olimpíades de Moscou i els cosmonautes (inclosa la Laika).

i Eureka! vaig treure l'entrellat del còmic.

Morlac
Autor: Leif Tande.
Traducció de: Pablo Caro.
Editorial: Madrid; Diabolo Ediciones, 2006.

He de dir-vos que ha estat una gran satisfacció i que vaig flipar mandonguilles. Això vindria a ser la versió en còmic dels llibres "tria la teva aventura" (en elegant, eh!). Un còmic que per llegir -lo has d'oblidar tot allò que havies après del discurs narratiu i obrir les portes del teu caparró.

Feu la prova, busqueu el còmic a la biblioteca i llegiu-lo.
Si no us en sortiu, llegiu-ne alguns comentaris.
i per últim, si sou com jo, que us foteu un embolic llegint manga --que comencen per darrera i no sabeu quina bafarada s'ha de llegir primer--, aneu a la farmàcia i preneu-vos una sobredosis del ginseng siberià.

5 comentaris:

  1. Espero que no ens posis "de patitas en la calle" després d'això... No sé si deixaré que l'Enhac triï còmic el mes de març :-/

    ResponElimina
  2. Berta,
    d'entrada, aniré a procurar-me una ampolla d'Eleuterococo, traguejaré doble dosi (sóc obtuseta, jo, val més que sobri)i cap a flipar amb en Morlac. Gràcies!

    ResponElimina
  3. Interessant.
    PD. m`agrada això de "flipar mandonguilles" :)

    ResponElimina
  4. Que flipis mandonguilles és el nostre objectiu secret... :D

    I has de reconèixer que el còmic és impactant. Com ha de ser, de fet, ja que surten ninjes. I tots el còmics on surten ninjes són bons per definició.

    Visca l'eleuterococo!!!

    ResponElimina
  5. Mandonguilles, ninjes, traguejar doble dosis d'eleuterococo, tot forma part dels objectius secrets dels mestres del còmic!! I només estem a la segona lliçó!

    ResponElimina