dijous, 10 de desembre de 2009

VA D'ORELLES

En el trajecte de Llança- Granollers, el meu estimat amic Roc em va fer dues preguntes --amb deu minuts de diferència més o menys-- que no vaig saber respondre.

- Els conills, quan es posen barret, han de fer-li un forat per treure les orelles, oi?


- Els dimonis, tenen orelles o senten amb les banyes?


No em demaneu què li passava pel cap...

No sé què en pensaria de tot plegat l'Òscar Brenifier, el rei dels llibres de filosofia per a infants... Jo de moment aniré a la Biblioteca a consultar el llibre que té respostes per a tot:



Philippe Nessmann. Todas las respuestas a las preguntas que nunca te has hecho. Il·lustr. Nathalie Choux. Faktoria K de libros, 2007

Si arribo a alguna conclusió ja us ho faré saber...

3 comentaris:

  1. Aquest Roc és tot un filòsof patafísic... Ara, que les teves respostes tampoc no devien tenir desperdici!

    ResponElimina
  2. Atenció, que a les llibreries ja hi ha la segona part: “Más respuestas a las preguntas que nunca te has hecho” ISBN 978-84-96957-41-1 (a la web de la Faktoria K hi ha més informació, però només en gallec, tot i que el llibre també ha sortit en castellà i en portuguès).

    ResponElimina