dimarts, 29 de desembre de 2009

PROPÒSITS 2010: bolquers, moixaines, llibres, art i molta imaginació!!

Aquest serà sens dubte un any ple d'incògnites professionals però hi ha un projecte innovador que amb toca de molt a prop i destaca per sobre la resta...

Es tracta de L'IMAGIN'ART, una instal·lació que convida a una nova lectura dels àlbums il·lustrats, aprofitant que es tracta d'un tipus de llibre que està a la cruïlla de l'art temporal i de l'art de l'espai.

De moment estem fent proves, però us convido a veure'n els primers resultats...


ImaginArt from recreat on Vimeo.



És un nou experiment amb el col·lectiu de Re]creat[ , amb qui ja vaig treballar (des de la Biblioteca) per fer el recomanador de llibres. Jo només assessoro en la tria dels llibres i en el contingut de la instal·lació però és un projecte apassionant... espero que tingui sortida i poguem muntar-ho per molts llocs. No hi ha límit tecnològico-musical, només cal tenir idees...

Que serveixi de regal nadalenc per aquesta entrada d'any!

8 comentaris:

  1. Ostres Glò... menys mal que no tinc cap llibre publicat. M'estalvio un pernil per intentar "comprar-te" i que l'incloguessis en la teva selecció! Això fa molt bona pinta... Ja ens informaràs d'on i quan es pot visitar.

    ResponElimina
  2. Ei, me'n va parlar una bona clienta perquè ho han dissenyat uns amics seus :)
    Ja ens aniràs posant al dia...

    ResponElimina
  3. De fet, ara que m'hi fixo la Laia surt al video!

    ResponElimina
  4. Ai Fe, és que el món és un mocador. Els nens que surten un és en Roc i l'altra la Laia de la Carme. la Carme ja em va explicar que sempre l'assessores molt bé en la compra de llibres infantils...

    ResponElimina
  5. És impressionant. Quin projecte tan bonic i interessant. Si us plau, ens mantindràs informades? Gràcies!

    ResponElimina
  6. Ostres Glo és fantàstic!!!! Ens avisaras quan puguem veure-ho, oi?

    ResponElimina
  7. Em sembla molt interessant, ja ens mantindràs informats!

    ResponElimina
  8. Vaig descobrir el teu Bloc per Librosfera, i em va encantar, tinc un Blog sobre LIJ i volia dedicar un post ja que compartim l'amor per la Literatura Infantil. Una salutació des de Buenos Aires!


    *No se catalán pero puedo hacerlo por medio de Traductor de Google, es una pasada...

    ResponElimina