dimarts, 27 d’octubre de 2009

+ HI HA DOS TIPUS DE PERSONES...(V)

Quan va néixer el bloc, ja us vaig confessar que col·leccionava frases literària, publicitàries, cinematogràfiques, etc. que comencessin amb el típic: "Hi ha dos tipus de persones". Doncs bé, a banda de les que podeu trobar a aquí, allà, mes enllà i encara més enllà, ara us n'envio tres més que he recopil·lat darrerament.

1. Aquest me'l va enviar l'Sfer i correspon al còmic de JASON, Low Moon. [us dec una entrada justament d'aquest Jason!!]


2. la segona referència correspon a la pel·lícula de
Tassos Boulemetis (2003) Un toque de canela (Politiki Kouzina).

"A la vida hi ha dues menes de viatgers: els que miren el mapa per traçar una nova ruta i els que, senzillament, es miren al mirall. Els que miren el mapa són els que se'n van; els que es miren al mirall són els que retornen."

i la tercera, forma part d'un fabulós llibre que vaig descobrir gràcies al bloc d'Al·lots i una altra vegada l'Sfer:


Tamara Bach. La chica de Marte. Siruela, 2009

"En mi próxima vida yo también quiero ser gato", dice Laura. Phillip tuerce el gesto.
"¿Lo ves? Mi, la humanidad se divide en dos grupos. A unos les gustan los gatos y a otros los perros. Es lo mismo que con el té y el café, ducharse y bañarse".
"Dulce o salado" añade Phillip.
"Justamente", dice Laura. "Y yo creo que los gatos llevan mejor vida. Lo primero es que son bonitos. Y tienen pelo. Y además dormitan. Y se les acaricia y se les deja en paz. Por eso pueden hacer todo el tiempo lo que quieren."
Phillip mira con sorna pero no dice nada.
"Al contrario que los perros", continúa Laura, " no tienen que salvar vidas, coger palos o guiar a los ciegos. Reconócelo, Phil, los gatos sencillamente, llevan mejor vida".

com sempre, esteu convidats a fer-me arribar els vostres descobriments al respecte...

3 comentaris:

  1. La veritat és que has aconseguit que, cada vegada que topi amb una d'aquestes frases, pensi immediatament en tu. Encara no entenc com és que se'm va passar el fragment de "La chica de Marte".

    I encara en tinc un altre per tu, però en anglès. És una cita d'un tal Frederick L. Collins (que no m'he parat a investigar qui és):

    There are two types of people--those who come into a room and say, 'Well, here I am!' and those who come in and say, 'Ah, there you are.'

    (Ve a dir que hi ha dos tipus de persones: les que entren a una habitació i diuen "sóc aquí!" i les que hi entren i diuen "ah, ets aquí!". Bona, oi?)

    ResponElimina
  2. Óndia, ara m'ha vingut al cap una altra molt similar a la d'aquest Collins.

    Una amiga meva, l'Anna C. sempre deia: que hi ha dos tipus de persones: aquelles que expliquen una cosa i diuen "M'entens?" i aquelles que expliquen una cosa i diuen: "M'explico?"
    Segur que els que diuen "M'entens" són els mateixos que diuen "Sóc aquí"!!!
    merci Sfer

    ResponElimina
  3. hi ha una cançó dels magnetic fields que diu més o menys així:
    "Hi ha dos tipus de persones:
    A)el meu xicot i
    B) tots els altres."
    Em sembla que ja te l'he dit alguna altre vegada però no sé si l'has penjat.
    Un petò,srta,glò.

    ResponElimina