dijous, 15 d’octubre de 2009

COM HO VAN FER A ESTOCOLOM PERQUÈ LA GENT AGAFÉS LES ESCALES NORMALS EN COMPTES DE LES ESCALES MECÀNIQUES DEL METRO?

Hola, ja em perdonareu que avui us parli d'escales i de música, però mentre començo a llegir les novetats que arriben de cara nadal, a poc a poc, a les llibreries... no us perdeu aquest vídeo de dos minuts!



El sistema perquè això sigui possible és el mateix dels sensors, però en escala gegantina, que va fer possible el recomanador de llibres electrònics de la Biblioteca...
us imagineu unes escales piano que portin directament a la secció de música de la biblioteca???
Està clar que he de tenir una conversa seriosa amb en Morella i l'equip de Rumb, experts en sensors i arduinos...

[el vídeo amb surt molt gran i tapa mitja pàgina. ho sento però no sé com fer-lo més petit...]

4 comentaris:

  1. Jo vui una escala d'aquestes a casa meva!!!.Uff!!! la de vegades que pujo i baixo cada dia!!!.
    Que bona idea...
    "saluditos" Berta, cuida't molt i fes bondat.

    ResponElimina
  2. "xulisssssiiiiimmmmm!!!!". M'encantaria trobar la teva proposta en alguna Biblioteca!!!

    ResponElimina
  3. M'ha agradat moltíssim, la veritat és que fa pensar!

    ResponElimina