divendres, 24 de juliol de 2009

GAT AMB BOTES

La Sfer, que té el secret d'aturar el temps, dedica part de la seva vida a trobar meravelles per regalar a les seves amistats.
Heus aquí un logotip que ha trobat d'una marca de llanes de 1960.
moltes gràcies!

També em diu que té la temptació de robar el llibre on apareix aquesta imatge d'una biblioteca. Pensa-t'ho bé!

Jo, perquè et passi una mica el "mono" de jugar amb les lletres, et presento un llibret que va editar Autrement (1999), l'editorial francesa, que es titula: Les mots ont des visages.
diria que és el primer d'una sèrie, així que si aquest anys t'arribes a la fira de Montreuil al novembre potser en trobes algun de l'estil.



2 comentaris:

  1. Ai, el secret d'aturar el temps... ja m'agradaria!!

    He de dir que no em vaig deixar emportar per la temptació, i el llibre es troba sa i estalvi a la seva biblioteca d'origen. Si hagués escoltat el meu dimoniet particular, no hauria pogut tornar a mirar la Nati als ulls...

    Gràcies per aquest descobriment francòfon. Me'n vaig corrent a buscar una llibreta on apuntar tot el que he de buscar el proper novembre a Montreuil...

    ResponElimina
  2. Aquest llibre agradaria especialment el Miquel Obiols, potser...

    ResponElimina