dimecres, 17 de juny de 2009

LA CACA MÀGICA o iniciació al còmic

Al passat saló del còmic vaig descobrir una col·lecció anomenada Mamut de l'editorial Bang pensada per iniciar els infants al còmic. Vaig comprar doncs un pack còmic+ samarreta de La Caca Mágica, escrit i il·lustrat per Sergio Mora.


El còmic, dirigit a infants de tres anys, va ser tot un èxit a casa. S'ha de dir que en Roc llegeix puntualment la revista Tatano, molt recomanable per començar a conèixer el llenguatge de les vinyetes (un regal ideal per a infants del vostre entorn, de veres).
La samarreta també va ser tot un èxit, el rei de la classe... fins que la vaig rentar i han desaparegut els ulls i el contorn de la caca. Una petita queixa informal doncs a l'editorial: "Magicomora, demana que imprimeixin millor el teu dibuix!!!, no és el mateix una caca amb ulls que sense!!"

3 comentaris:

  1. Nosaltres també la vam comprar! I el Mora ens la va signar!! Clar que la nostra signatura, com que en principi no ha de passar per la rentadora, espero que duri més temps, je je...

    ResponElimina
  2. jo li vaig comprar la samarreta a la filla d'una amiga així que suposo que també s'haurà quedat sense ull!!! O_O

    ResponElimina
  3. Noies, us deixeu el més important:

    El proper llibre del Sergio Mora serà... amb Daniel Nesquens!!!

    ResponElimina