dilluns, 25 de maig de 2009

IL·LUSTRADORS ALEMANYS a COMARQUES

La biblioteca Roca Umbert de Granollers ha tingut el plaer i la sort de poder exposar durant el mes de maig l'exposició provinent del Goethe Institut, sobre il·lustradors alemanys. Originals de Jutta Bauer, Wolf Erlbruch, Janosch, Susanne Rotraut Berner, Axel Scheffler, Nadia Budde...

El meu gran descobriment i d'en Roc ha estat el Nikolaus Heidelbach.
Aquesta primera fascina a en Roc (crec que es pensa que és una geganta perquè hi ha un nen a sota)...

i a mi, m'ha encantat aquesta altra:

L'exposició ja s'acaba però ens queden força catàlegs per donar. Estan en alemany, però tenen moltes il·lustracions.

si algú de vosaltres està interessat en tenir-lo, doncs només cal que m'ho dieu en un comentari adjunt i intentaré fer-vos-el arribar.

9 comentaris:

  1. home berta, compta amb mi per a l'enviament del catàleg! m'encanten els catàlegs plens d'il·lustracions... a més tinc un pòster que potser t'interessarà... fem un intercanvi per PI?

    ResponElimina
  2. Penso que coneix a alguna persona que li agradaria moltíssim tenir-ne un... ^^

    ResponElimina
  3. Com m'agradaria ser aquesta persona que coneix el bibliopizza...

    ResponElimina
  4. Berta, penso que a Cerdanyola també ens agradaria tenir un d'aquest catàlegs fantàstics...

    ResponElimina
  5. Berta, m'encantaria poder tenir-ne un. Espero que sigui una bona excusa per fer-vos una abraçada a tu, en David i en Roc.

    Rosa

    ResponElimina
  6. M'encantaria tenir-ne un. Com ho fem per tal que m'ho poguis enviar? Moltes gràcies. Teresa

    ResponElimina
  7. Teresa dona'm una adreça, de la biblioteca o de casa i t'ho envio... ets la teresa de la barceloneta? o de la facultat?
    merci

    ResponElimina
  8. Berta, ahir em va arribar el catàleg per PI... MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!, és una meravella, pensava que seria un fullet i és un llibre en tota regla. T'ha arribat el que t'he enviat jo?

    ResponElimina
  9. Hola, Berta!
    Sera una mica difficil per mi escriure en català, pero puc tratar!!!!
    Em diu Lirio Garduño y visc à Guanajuato, México. Tinc una Sala de Lectura al meu poble i també vaig treballar en tallers de lectura amb interns d'un Centre de Detenció per adolescents.
    El teu blog em sembla fascinant!!!!
    Felicitats! Molt complet i tan bonic!
    Ja m'agradaria tenir un d'aquests catàlegs, pero estic tan lluny!!!!
    Si t'animes i pots enviar-ho:
    Lilia (Lirio) Garduño
    Apartado 54
    Guanajuato, Gto.
    (A canvi puc enviar-te un llibre que vaig fer amb il.lustracions de la meva filla, Nina.
    Si me envias tu dirección postal; tengo una amiga que va próximamente a Barcelona, puedo mandarlo con ella...)

    Merci!!!!
    el meu mail: liriojp01@hotmail.com
    el meu blog:
    delibrosylecturas-kitito.blogspot.com

    ResponElimina