dilluns, 12 de gener de 2009

PROPÒSITS LITERARIS 2009

1. Endreçar la meva biblioteca particular per autors, o més aviat per il·lustradors [APROFITANT QUE EM TORNO A TRASLLADAR!!!] aquest sembla que és el llibre de la meva vida... el plaer a vagarejar, la mudança perpètua...


2. No perdre'm cap tertúlia d'Al·lots ni de Robafaves (dilluns 26 de gener a les 11h la primera i el dimarts 3 de febrer a les 21'30h. la de Mataró)

3. Organitzar-me millor perquè les lectures juvenils obligades i "rotllo" no em prenguin massa temps

4. llegir, com a mínim, deu novel·les d'adults... [que ningú rigui sisplau]

5. llegir, com a mínim, un dels còmics que arriben per lot a la biblioteca [o alguna recomanació d'en R. o dels experts de L'H.]

6. Dedicar l'estiu a llegir-me Moby Dick [cada estiu el començo però el PJ m'acaba robant el temps]

7. fer servir una única llibreta com a diari de lectura i anotacions de novetats i tertúlies, etc. [ara mateix en tinc dos o tres o quatre o qualsevol paperet que porto al bolso, etc.]

8. Visitar, que encara no he fet, algunes llibreries que tinc pendents: La Peixera de Sarrià, Pati de Llibres de Sant Cugat i L'Espolsada de les Franqueses.

9. No perdre'm la cita de "Como Pedro por mis casa", l'exposició del juny a la Central sobre edició alternativa i il·lustració, etc.

10. No perdre'm, sota cap concepte, el Saló de llibre infantil de Montreuil.

5 comentaris:

  1. No em puc creure que et tornis a traslladar! I on aniràs a parar ara? Estàs trencant el meu rècord, jo ja fa dos anys que no em trasllado... :P
    Crec que em copiaré molts dels teus propòsits...a bote pronto ara ja podré venir a les tertúlies d'Al·lots perquè el dilluns el matí ja no treballo!

    ResponElimina
  2. Un còmic en tot l'any, o un de cada lot? Berta... un en tot un any és molt poc!!! Jo em proposo recomanar-te'n un de cada lot... i fins i tot portar-te'l a l'Al·lots! Pensa que molts còmics es llegeixen en un obrir i tancar d'ulls. Lo Jaume, el pocoyó i jo estarem d'acord que un a l'any és imperdonable.

    M'agrada el de Montreuil (aviam si el 2009 és, per fi, perdo la virginitat), i et demanaria que repensessis el d'una única llibreta. T'has parat a pensar què passarà si aquella llibreta es perd? HECATOMBE!!!!

    ResponElimina
  3. Per cert... si no poses un enllaç al blog de l'Al·lots entre els teus "Blocs de LIJ", esborro l'enllaç al Chat Botté que tenim fet allà :P

    ResponElimina
  4. Ai, Sfer, vull dir un per lot, vol dir com a mínim 12 a l'any.
    compto amb les vostres recomanacions, i tant! ja tinc apuntat el de Lost Girls del pocoyó.
    Òndia, ara mateix vaig a penjar l'enllaç d'al·lots... és un descuit imperdonable!!

    iris, me'n torno a viure a granollers city. concentro els meus esforços al vallès oriental

    ResponElimina
  5. No cal dir que t'esperem amb les portes obertes!

    ResponElimina